Crocodile Ceessie

26 juli 2016 - Katherine, Australië

Gistermiddag hebben we een kano tocht in Katherine Gorge gemaakt. Schitterende natuur, gekanood én gezwommen én van rotsen gesprongen én krokodillen gezien. Alleen freshwater exemplaren van een meter of drie. Die bijten alleen als je ze pest, er op gaat staan of een selfie met ze probeert te maken, zeggen de Aussies. Cees heeft spectaculaire sprongen gemaakt, zie foto's.

Vandaag rijden we 400 km naar het noorden naar Point Stuart 'Wilderness Lodge'. Aan St Mary's River, ten noorden van Kakadu NP, vlak bij zee. We blijven daar drie dagen, en ik betwijfel of daar WiFi is.

Hoe is het met jullie allemaal? Wij vinden het leuk wat te horen. Liefs!

1. Marion bregman:
    26 juli 2016
    Hi guys. Leuke updates en mooie foto's. Met ons is het oke. het is hier lekker weer en we hebben een weekje vrij genomen na het congres van Marijke in Krakow. Ouderwets lekkere bbq in Steggerda compleet met nieuw 'zwembad' vanwege de warmte. Nu weer aan het werk. Blij te zien dat Cees een brede rug begint te krijgen. Hij zal 'm nog vaak nodig hebben. Cees op de rug gezien herkennen we Pieter. Grappig. Voorzichtig daar ook met die sweeties he.
  2. Joop en Truus:
    27 juli 2016
    Hallo reizigers,
    Wij genieten van jullie verhalen en foto's.Blij dat jullie niet door de vreemde beesten zijn aangevallen. Het weer is nu wat koeler en vochtiger zodat het sproeien wat kan worden beperkt.
    We hopen nog veel mooie verhalen te lezen. Groeten van ons beiden.