Surfing @ Bondi Beach

13 juli 2016 - Bondi Beach, Australië

Vandaag zijn we met zijn zessen per maxi taxi naar Bondi Beach geweest. We hadden daar tevoren surfles voor de kids geregeld. Ter plekke bleek er ook voor Joke en Pieter gereserveerd en betaald te zijn. Daardoor was het onvermijdelijk dat Pieter ook mee deed. Vet stoer, want 10 graden buiten en 35 kmh wind. Wel zon, en het zeewater 20 graden. Joke, Wim en Marijke liepen ondertussen de aanbevolen coastal walk van Bondi naar Bronte.

Het surfen was dikke pret, in het water lekker. Cees kon de eerste de beste ride al op zijn board blijven staan.  Verder geen haaien, jellyfish of stingrays gezien. Gelukkig want die waren zwart op wit voor eigen risico.

Naar huis met Uber, dat was ook wel stoer. En vet value: binnen twee minuten een auto en voor de helft van de prijs van een taxi. Onze eerste vijf sterren als Uber klant binnen. Allemaal graag via Pieter's Facebook uitnodiging een Uber account openen, want dan krijg je tien euro korting en wij ook!

Bij thuiskomst eerst een uur in bed gelegen om weer warm te worden. Avondprogramma afgelast wegens nu nodig chillen. Morgenochtend weer surfen, daarna bootje varen in de haven, Wim's liefste wens, met zijn zessen.

Wij vinden jullie reacties op deze weblog heel leuk, maar we kunne ze niet liken of zo! Dus vanaf hier: Like!