Alice Springs naar Darwin, Litchfield NP, Katherine.

22 juli 2016 - Litchfield National Park, Australië

Na onze safari zijn we schoon gewassen en uitgeslapen in ons Lasseter Hotel / resort in Alice Springs. Vervolgens hebben we een voorspoedige reis gehad: vlucht naar Darwin, auto opgehaald, boodschappen gedaan en 100 km naar Batchelor gereden. Daar zijn we in een mooie dubbele cabin getrokken.

De volgende dag zijn we Litchfield NP in geweest. Gezwommen in rockholes en bij Wangi Falls. Mooie waterval. In de poel er onder zitten geen Salties, hooguit zoetwater krokodillen en die worden niet groter dan drie meter. Zwemmen 'dus' veilig.

's Avonds BBQ bij de cabin. Na een nachtje slapen rijden we weer 300 km zuidelijker de Stuart Highway af, naar Katherine. Daar zijn we nu in een bungalow getrokken. Straks verkennen. Weinig WiFi hier dus nog niet veel foto's. We hebben het fijn, gaat ook lekker met elkaar. We horen graag van jullie! Liefs, Pieter en allemaal.

1. Dorolies Bargeman:
    25 juli 2016
    Lieve vier...Wat maken jullie een prachtige enerverende reis!
    Mooie foto's ook....volgens mij elke dag blue sky
    Wij hebben het enorm naar ons zin in Engeland....momenteel zon,mist en regen in Lake District maar dat maakt het mysterieus mooi....fijn land. Zeer gezellig met boys die inmiddels een baard hebben...vannacht gaan we deb bloemetjes buiten zetten in Beatles-Liverpool....
    Enjoy ook aan de andere kant vd aardbol
    lfs D
  2. Bregman family:
    25 juli 2016
    Hey Dorolies, what leuk om van jullie te horen! Liverpool en de Beatles, een echte bedevaart. En baarden! Dat willen we zien! Foto? Veel plezier daar in Engeland tussen de 'bloody Poms', enjoy! Lfs van ons vieren x